Sayfalar

26 Şubat 2018 Pazartesi

ilginç bi sorum var!

diyelim ki bir zamanlar (yani seneler öncesinde) beraber aynı okulda/sınıfta okuduğunuz, o dönem içinde arkadaşlık yaptığınız ama okul bittikten sonra ayrı ayrı hayatlarınıza yön verdiğiniz ve yıllar içinde de anca 1-2 kez görüştüğünüz birisi var. pozitif, eğlenmeyi seven, kötülüğünü görmediğiniz bir arkadaş bu.

geçenlerde ablasıyla, annesiyle ve bir akrabasıyla beraber bir cafede ona denk geldiniz. hoş bir tesadüf oldu ve ablası o sohbet esnasında gizlice sizi arkadaşınızın doğum günü organizasyonuna davet etti.

o gün için özel bir planınız yok, mekana ulaşımınız da kolay fakat gidecek kişileri tanımıyorsunuz. tanıdığınız çıksa bile görüştüğünüz kimseler değil.

hediyenizi alıp bu kalabalık organizasyona katılır mıydınız, katılmaz mıydınız? kararınızı etkileyen faktör ne olurdu?

*

tam olarak böyle bir durumun içine düştüm. mekan müzikli ve yemek yiyip birkaç saat oturulabilir gibi.

ah ne yapsammmmm, ne yapsaaaaamm... kurtulabilseeeeem.

kızın ablası benden haber bekliyor :(

12 yorum:

  1. 'Gizlice' yapılan bu daveti biri önermiş olmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğum günü olan arkadaş bayan mi erkek mi onu anlayamadım hani erkekse belki kendisi önerdi belki o istemiştir gelmeni gibi bir düşünce geçti aklımdan,gibi:)

      Sil
    2. yok, erkek değil :)) lisede en yakın arkadaşlarımdan değildi ama bir süre sıra arkadaşıydık ve sempatik bir kızdı.

      Sil
  2. Aslında okul zamanı ne kadar yakın olduğunuza bağlı o zamanlar iyi olup gayet yakındıysanız gidersen mantıklı
    Ama sadece selamlaştığın biri ise saçma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lisede en yakın kız arkadaşlarımdan değildi ama bir ara birden yakın olmuştuk ve hatta 1 gün onlarda kalmıştık bir arkadaşımla beraber. lise sonrası 1-2 kez konuştuk, görüştük yakın yerlerde olduğumuz için ama sanırım başka önceliklerimiz olduğu için sonrasında pek haberleşemedik.

      Sil
  3. Yani ben olsam gitmem 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eheheh ben de bir mazeret belirttim gitmemek için :) zor geldi.

      Sil
  4. hımmm gidilir herhalde ama işte hayat belli olmuyo insanın mood larııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi o ortama girecek halim yok gibi geldi deep, aslında belki güzel olurdu ama hiç kestiremedim :) kimseyle yakınlığım yok, cesaret edemedim

      Sil
  5. O anki yakınlığa ve içine girilecek ortamın beni ne kadar saracağına göre gidip gitmeme kararım değişirdi.
    Buna benzer bir teklif almıştım, gitmeyi de çok istedim ama mekan çok uzak ve saati de çok geç olduğu için gitmemiştim. (https://kimoldugumunneonemivar.blogspot.com/ ) bana yazdığın yorumdan buldum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ziyaret ettiğin için:) ben de gidemedim, iyi ki de gitmemişim...

      Sil