Sayfalar

19 Şubat 2018 Pazartesi

çok mühim bir yazı oldu bu.

son zamanlarda cilt bakımıyla kafayı bozmuş bulunuyorum. mbr ürünlerini önerdi sephora'daki bir uzman. tamamen medikal bir markaymış. kullananlar varsa yorum kısmına beklerim, umarım işe yarar sonuçlar verir cildim için :))

hiçbir zaman sivilce problemim olmamasına rağmen cildimde ufacık sorunları bulup ayna karşısında kendimi didikliyorum ve ergen dönemim çooooook öncelerde kaldı hanımlar, beyler. yolmamın nedenini keşfedersem sizinle de hemen paylaşacağım. şu an için tek bildiğim, bunu yaparak rahatlıyor olmam.

bu yüzden yağ butonlarını ve siyah noktaları yok edecek, gözenekleri sıkılaştıracak mucizevi ürünler kullanmam gerek. bir de yaş (31) itibarıyla göz altı kremine başlayabilirim sanırım.

hiç böyle şeylerle ilgilenmezken, işsiz hayatımın en mühim konularına dönüştüler :P o yüzden sizinle paylaşıyorum burada bıdı bıdı şeklinde. kendimi acayip kokoş biri gibi hissettim ama rutin bakım yapmak da eğlenceliymiş :) "şu kremi aldım", "bu krem şöyle iyi" falan diye başlarım yakında. hihih

elimde sample'lar da var. shiseido waso peeling'ini deneyeceğim. peeling de yapmam lazım tabii benim haftada 1-2 kez. celibon güzellik peşinde anlayacağınız...

bu arada biraz kilo almışım ama hala minyonluğumdan ödün vermiyorum, korkmayalım hemen. akşamları biraz düzgün beslenip az yersem zaten 2 kilo *pıt* diye verilir. 

*

son olarak size büyük bir müjde vereceğim. 

celibon, iş mi buldun? / yok, iş bulmadım. 
celibon, koca mı buldun? / hayır, koca bulmak için daha çok gezmeliyim.

CEVAP: geçen hafta enginar yedim! sdfjvfvdj 

şaka yapmıyorum ben. 

demek ki enginar çirkin olacak diye bir genelleme yapmamalıymışım :P seneler evvel hiç yemediğim ama yıllar içinde beni şaşırtan öyle çok yemek, tatlı vs. var ki. galiba bazen denemeye açık olmak, fırsat vermek gerekiyor. enginar da bunlardan biriyken, şimdi enginar olsa da yesem diye düşünüyorum. 

hayat çok garip sevgili okur...

6 yorum:

  1. Enginar meselesine çok güldüm :))) Ben de sanırım ilk defa 30 lu yaşlarımda yemiştim :))
    Pilavı güzel olur, bir ara onu da dene bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe :)) deneyeceğim, teşekkürler <3 bu arada bir de avokado ilgimi çekiyor son zamanlarda. ona da el atarsam bildiririm :)

      Sil
  2. Sevgili celi bazen benim yüzümden de sivilceler oluyor özellikle stresli dönemlerde belki stresten dolayı çıktılar kendine fazla mı yüklensin acaba..
    Değişik ürünler deneyerek kendini yıpratma olur mu..geldikleri gibi giderler onlar gece biraz dış macunu sür üstüne.
    İçi iyi olunca dışı da iyi oluyor insanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, stresten değil de aslında hep olan minik cilt sorunları :/ umarım toparlar, biraz da aynadan uzak durmam lazım :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. gerçekten öyleymiş, kıymetini bilememişim bunca yıl :))

      Sil