Sayfalar

5 Mart 2018 Pazartesi

90. Oscar Ödül Töreni

bugün telefonumun alarmından saatler önce uyandım. (çalışmayan biri için bu alarm gerçekten büyük bir düzen sağlıyor. kendimi yaymamaya özen gösteriyorum. umarım yakın zamanda hayatımda güzel başlangıçlar olur. aylar öyle anlamsız geçiyor ki aslında...)

yataktan kalkmadan önce instagram'da gezindim biraz ve oscar ödül töreni fotoğraflarını görünce hızlıca salona geçtim. bana iyi bir oyalanma oldu, erken kalkmama değdi.

filmleri maalesef izlememiştim ve bu yüzden yorum yapamıyorum kazananlar için.

törende dikkatimi çeken 3 kadını paylaşarak uzaklaşıyorum :) çok zarif değiller mi?








2 yorum:

  1. Ödül törenini ben de izlemek istiyordum ama saat benim için hiç uygun değil di tekrarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de sabah tekrarını izledim birinci kanalda :)

      Sil