Sayfalar

9 Şubat 2018 Cuma

birazcık şiştim

dün bir iş görüşmem vardı. görüşmede ıncık cıncık soruların hedefi oldum. onlar benim işe uygunluğuma bakarken sanki benim onları (yani kurumu) değerlendirmeye almam hiç söz konusu değil gibi bir takım dondurucu bakışlar da vardı işin içinde. bu durum o bir tane kadının soğukluğu yüzünden olabilir. "bazı" ik'cı kadınların iş görüşmesinde kasvet yaratma merakı gerçekten enteresan :p

sonuçta bu görüşme zaten tanışma amaçlı. davet ediyor ve kurumunu temsil ediyorsan bunu daha insancıl ve rahat bir şekilde de yapabilirsin. gelen kişi için de yorucu ve bunaltıcı bir görüşme olmaktansa hoş bir misafirlik gibi olur, değil mi?

en azından sorulara verdiğim samimi cevaplar yüzlerini gülümsetti. elimden geldiğince ortamı yumuşak ve keyifli tutmaya özen gösterdim. gelişmeler için bekliyorum, benden yaptığım işlere dair birkaç sunabileceğim belge istediler. ben de birkaç fotoğraf ve video gönderdim.

akşam yatmadan bu iş görüşmemle ilgili babam müthiş bir negatif saptama yaptı. "senden bunları istiyorlarsa, sana hep şunu şunu yaptıracaklar demek ki." negatif diyorum, çünkü yapmayı hiç sevmediğim bir işten bahsediyor ve mutlaka karşıma çıkacak bir iş bile değil. hatta bugüne kadar sadece bir kez yaptım.

zaten son işimden mutsuz ayrıldım, şimdi neden bunun telaşını hissedeyim ki? daha ben işe girmeden böyle bir gerçeklik kurması zaten olağanüstü......

takıldım ve bu yüzden gece sıkıntılıydım biraz ama burnum tıkalı olur, rahat nefes alamam uyurken diye de azcık ağladım. komiğim ya :)

rüyamda rahmetli babaannemi gördüm. kol kolaydık sanırım. ailecek yuvarlak bir masada yemek için toplanacak gibiydik. masaya yürürken "artık gidebilirim" gibi bir şey diyordu. "gitme" dedim ve uyandım.

sabah da bir posta üzgündüm.

koca bir boşlukta, amaçsızca döndüğümü hissediyorum ama sabırlı olacağım. mutlaka olaylar iyiye dönecektir, inanmak için elimden geleni yapıyorum.

"cebimdeki yabancı" filmi için güzel yorumlar duydum. sinemada tek başıma izlesem eğlenir miyim sizce? bu benim için biraz sıra dışı, o yüzden soruyorum :)

16 yorum:

  1. Hayırlı sonuçlar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. hayırlı olsun inşallah :)

      Sil
  2. deeptone blogger sayfasında gördüm bloğunu :) takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloga yazmak artık daha keyifli :) teşekkür ederim. hoş geldin...

      Sil
  3. Tek başına izlemek çok zevkli oluyor.
    İnsan ilişkilerine en çokta ikili ilişkilere dair bir film imiş öyle duydum.
    Gidebileceğin bir kavalyen varsa onunla git hem faydalı olur:)
    Yoksa tek git :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinemaya tek başıma sadece yıllaaaar önce bi sefer gitmiştim, film biraz bayıktı maalesef. belki bu sefer daha eğlenceli olur, konusu ilgi çekici :)

      Sil
  4. burun yüzünden mi ağladın yaaaa neyse ki daha kötü bişi diilmiş. iş görüşmesi sonucu iyi olur işallah, cebimdeki yabancı bilmiyom yaa ama kötü değildir gibi duruyo serra yılmaz ve galiba yapımcı ferzan özpetekmiş oyuncular da iyi, sinemaya yalnız gitmek nefis bişi amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. negatif düşünmek sinirimi bozdu, o yüzden.. ama burnum tıkanmasın diye de kendimi tuttum :)) tıkalı burunla uyumak zor oluyor gece eheehhehe

      sinemaya tek gitmeye hiç alışkın değilim, aslında tek dışarı çıkmayı da çok sevmiyorum. galiba biraz bu konu üzerine çalışmam lazım, yaşlı başlı insanım :p

      Sil
  5. Deepin blogundan geliyorum. Sonucun hayırlı olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba :) çok teşekkür ederim, inşallah...

      Sil
  6. Ben de Deep sayesinde gelenlerdenim. Umarım iş görüşmen olumlu bir sonuca bağlanır. Cebimdeki Yabancı hakkında ben pek iyi şeyler duymadım. Uyarlama bir filmmiş ama izleyenler asıl filmin birebir aynısını yapmışlar diye yazmışlardı. Bu arada filmin afişini ilk gördüğümde korku filmi sandığım doğrudur, ta ki Çağlar'ı görene kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, italyan bir film orjinali. onu da izlememiştim ben :)
      korku gibi durmuş değil mi posteri eheheh çok haklısın :)

      Sil
  7. Ben de Deep sayesinde geldim. Bana da beklerim. Umarım görüşme sonucu olumlu olur. İş hayatı hep kasvetli zaten. İş görüşmesinde de çalışırken de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, katılıyorum tamamen :))

      Sil
  8. Deepden geliyorum. İş görüşmeleri hepsi öyle zaten. Ben ilk seferimde çok heyecanlanmışdım, konuşamamışdım. Bu arada benim blogumada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin:) şu iş görüşmeleri yakında bitsin bari de artık işe başlayayım güzel bir yerde inşallah...

      Sil