Sayfalar

22 Ekim 2019 Salı

AES #8

ağaç ev sohbetlerine düzenli katılamadım maalesef ama keyifle yazabileceğim bir konuyla devam ediyorum! bu haftaki konumuz: ölmeden önce yapılacak listende neler var? ya da sadece 1 yıl ömrün kaldığını söyleseler ölmeden önce neler yapardın?

aslında böyle bir liste yapmak hep aklımda oldu ama ben her şeyi canım isterse veya hazır olursam yaptığım için liste biraz işin fantezisi olacak. beni gazlamaz yani bu mesele.

ama neler istiyorum, bunu biraz açabilirim;
- dublaj yapmak... stüdyoya girmek ve bu deneyimi işe dönüştürmek istiyorum.
- gitmediğim ülkeler çok ilgimi çekiyor. gerçekten görebildiğimin en fazlasını görmek istiyorum bu dünyada.
- sevdiğim insanla yaşlanmak... huzurlu ve güvende hissettiğim kollarda olmak
- annelik hissini yaşamak... kendimi hayal edemiyorum şu an ama çok duygusal ve özel bir bağ bence.
- annem için onu ilerki yaşlarında da mutlu edecek bir hayat yaratmayı diliyorum. gerçekten en çok bunu istiyorum. onun iyi, sağlıklı, keyifli olması benim için çok değerli.
- yurt dışında yaşamak nasıl bir his, aslında bunu görmek ilginç olabilir. mesela 2-3 ay... iyi mi gelir, yoksa nefret mi ederim bilmiyorum.
- dövme yaptırabilirim belki. bir tane var ama çok ufak.

ve kısa bir zamanım kaldıysa benim için gerçekten önemli olan kişilere duygularımı ifade ederdim. vedalaşırdım.

biraz dramatik bitti ehehe neyse, bu konu haricinde diyecek birkaç şeyim daha var.

diksiyon derslerim bitti, katılım belgemi aldım! seslendirme sanırım aralık'ta başlayacak. akıştayım yani kısaca. 😙

6 yorum:

  1. ay ben de dublaj deyince diksiyon kursu al dicektim. almışsın ondan yoktun demek hihii :) selendirme nerden yapcan, kurs mu iş miğğğ :) oleey güzel habeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurs kuzum, başkent akademiye yazılmıştım ben :)
      bakalım sonrası nasip.

      Sil
  2. dublaj umarım yaparsın :) çok eğlenceli geliyor kulağa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok isterim, inşallahhh :) teşekkürler.

      Sil
  3. Tebrikler, umarım başarılı olursun celibon. ^^ Çok cici bir liste. Ben de bir an gaza gelip liste falan yapayım dedim ama senin de dediğin gibi beni gazlamaz bu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla motivasyonumuzu nerde bulcaz, o işi halletmek lazım önce dthfdjh :))

      Sil