Sayfalar

13 Şubat 2018 Salı

bugün neler yaptım?

öncelikle içten bir teşekkürü tekrar deeptone'a iletmeyi koca bir borç bilirim. blogum güzel takipçileriyle doldu ve yorumlara cevap vermek beni gerçekten mutlu ediyor. iyi ki geldiniz, sesime kulak verdiniz... bazen çok yalnız hissediyorum, galiba yalnızlığım ve iç sıkıntım neden oldu yeniden yazmama.

bugün yeni bir iş görüşmesiyle güne başladım! bir zamanlar üniversitede hocamdı görüştüğüm kişi, bu yüzden hem rahat hem de muhabbetli geçti. gerçi beni ne denli hatırlıyor okuldan, hiç fikrim yok ama çalışkan öğrencilerdendim ben :P

maalesef bahsettiği işin ucu bucağı belli değil. yeni oluşturulan bir pozisyon ve bence başlayacak kişinin derdi büyük.

böyle olsun istemezdim ama; sağol cınım, hiç öpmiim ben.

*

görüşmeden sonra tüneli kullanarak şişhane'ye geçtim. metroyla yoluma devam edecektim ki, "hazır taksim'e yolum düşmüş, biraz istiklal'de dolanmak iyi olur" dedim ve yürümeye başladım. eskiden ne çok giderdim... ara cafe'nin ağzı olsa da konuşsa :)

peki bugün neler yaptım?

- jadore'da çilekli sıcak çikolata içtim. enfes bişey! şiddetle tavsiye ederim. mekanı bilenler hemen "oh la la beatrice" diyecek ama benim ilk aklıma gelen o değil.

- mağazalara girdim, giysi denedim ve hatta bir mağazanın deneme kabininde küpelerimi unuttum! (neyse ki güvenlikteymiş)

- kilisede dilek dileyip mum yaktım.

- köfte yedim. genelde benim için en kurtarıcı yemektir! pizza, hamburger, makarna değil; ama köfte!

- veeee son olarak; çok uzun zaman sonra falcıya gittim. aslında bir anda esti ama işsiz ve sevgilisiz birinden de anca bu beklenir :)

kuzey isminde bir çocuk baktı falıma. o sırada müsaitti ve ona yönlendirildim.

fal baktırdım dediysem de, aslında boş zamanımı doldurmak için eğlenceli bir aktivite gibi gördüğüm için baktırdım. yoksa "her şeyi görüp tarihini verdi. oooooohh, evleniyormuşum millet!" diyecek halim yok :P ama umarım beklentiye girmem eheheh

10 yorum:

  1. Ben de o lala diyorum ama onu da denemek isterim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle tadına bayılıyorum ben, bence bir fırsat verilmesi lazım ;)

      Sil
  2. Yorumlara cevap vermek çok zevkli
    Hatta blogun en tatlı kısmı bence :)
    Sakın bana kimseye bir vermeyen hep ön sırada olanlardan olduğunu söyleme :)hahahah
    Falcı kısmı zevkli aslında ama muhabbet eden biri ise
    Bende bir gün birine gitmiştim şöyle bir durum var benim falıma kolay olay kimse bakamıyor. İyi bakanlar bile
    Bana dedikleri hiç tutmadı sadece ettiğimiz muhabbet kaldı yani
    Biri güzel bir kere bari bakabilse derim :) hahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle ve yaşadıklarıma sizden de birkaç söz duymak beni gülümsetiyor.
      hep ön sırada değildim ama sınıfın en sakin ve yüksek not alanlarıyla beraberdim :))
      ben de iyi bir falcı önerisine her zaman açığım!

      Sil
  3. İstiklal ve keyifli bir gün :)
    Falcı iyiymiş yalnız, neler dedi çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ince detaylar vermedi aslında ama güzel yorumlar yaptı :)) yakın zamanda işim olursa, kuzey'in bol bol reklamını yaparım ehehe hayırlısı inşallah.

      Sil
  4. oo istiklalin tadını çıkarmışıııın. köfte nerde yedin. bir dee, hafız mustafa unutmaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demirören'in içine sultanahmet köftecisi açılmış, çok da kuytuda ve anlamsız bir alandaydı ama nişantaşı'nda epey köftesini yemişliğim vardı diye nostalji yaptım kendime :)

      Sil
    2. nişantaşındaki joker da iyi bak :) noldu iş durumlarııı :)

      Sil
    3. aklımda olacak deep ;) valla iş durumları nanay. olumlu döndüler son yerden ama ben reddettim, sanki 7 aydır boşta değilmişim gibi hayata karşı bir artistlik eheheh.. kafama yatmamıştı, bu yüzden doğru yaptığımı hissediyorum.

      Sil