Sayfalar

5 Şubat 2018 Pazartesi

motivasyon deposu bir minik celibon

şubat ayına pek hazırlıklı değildim ama idare etçem artık :) nice sevgilisiz aylar gördük nasılsa...

şaka bi yana, ilişkim olmaması beni rahatsız etmiyor. sürekli çabaladığım ve hayal kırıklığı yaşadığım bir ilişkiye tutunmaya çalışmaktansa kafamı dinlemek hem rahat hem de huzurlu. üstelik bir yandan da işsizliğim var. kendi kaygılarım, sıkıntılarım bana yetiyor.

ama iyiyim, sahip olduklarımı sıklıkla hatırlıyor ve içimden her şey için her seferinde şükrediyorum. siz de bir kendinize dönüp düşünün, eminim hayatınızda çok önemli ve sizi mutlu eden gerçekler vardır. ya bunlar olmasaydı? 

iyi ki varlar. yoksa daha zor olurdu.

... ve iyi ki kendi motivasyonum için ufak da olsa bir şeyler yapıyorum. gerçi çok küçük ve basit şeyler yapıyorum yani herkesin gündelik hayatta yaptığı şeyler ama benim işime yarıyor. mesela bir dizi ya da film açıyorum, güzel bir kahve yapıyorum, spotify'da yeni listeler bulup dinliyorum veya instagram'da gitmek isteyeceğim farklı mekanlar keşfediyorum. kendimi boş bırakıp düşünmeye sevk etmemeye çalışıyorum. tabii o da olabiliyor ama o an belki birini aramak, sesini duymak iyi gelebilir.

size bir film önerisi yaparak yazımı bitireyim. the glass castle dram türünde, etkileyici bir film. alkolik baba rolünü canım woody harrelson oynuyor. adam true detective dizisinde ve seven pounds filminde beni kalbimden vurmuştu zaten.

<< posterini ekleyiverdim :P

kendinize güzel bakın, cici bakın. 14 şubat'ta da bol bol eğlenin.

14 yorum:

  1. Dış dünya, 14 Şubat'ı illa Sevgililer Günü'ymüş ve insanın muhakkak bir sevgilisi olması gerekiyormuş gibi yaşatıyor. Böyle olmalı ki ticaret dönebilsin, alışveriş pik yapsın. Mağazalar, restoranlar müşterilerle dolsun, para gelsin vb. Zaten sevgilisini gerçekten sevene bir gün neye yarar? Bundan dolayı 14 Şubat'a çok takılmamak lazım :) Bir de o gün aynı zamanda Dünya Öykü Günü. Hiç olmadı, oturup bir öykü yazmak denenebilir :)) Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum:) sevgilisiyle mutlu olana zaten çoğu gün 14 şubat şenlikli... kimse de üzülmesin yalnızlığına, bazı yalnızlıklar çok iyi gelebiliyor. sadece herkesin başka bir gün kalmamışçasına paylaşımları göze sokulur gibi biraz ama katlanırız eheh :p

      Sil
  2. Lütfen 14 Şubat deme bana :))) Böyle zoraki bir gün yok bu hayatta yeminle...
    Allahım o gün herkes mi sevgi böcüğü olur :)))

    Neyse biz küçük rutinlerimizde daha mutluyuz der sevgilerimi yollarım sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. di mi yaa, abartmasalar keşke aşklarını :p ehehehe
      benden de kocaman sevgiler!!!

      Sil
  3. Ticari amaçla hazırlanmış günlerden biri sevgililer günü. Oysa her gün sevgi günü olmalı ki dünyayı sevgi kuşatsın.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet... özel günlere has bir şey aslında, yani ticari amaçla hazırlanan paketler olsun indirimler olsun kampanyalar vs vs. hepsinin duygularımıza oynayan ve bizi çelmeye çalışan bir yanı oluyor :) bazen çekici de geliyor, o anki ihtiyaca ve isteğe göre.

      belki de işin bahanesidir 14'ü. ne yapılırsa yapılsın, kutlansın ya da kutlanmasın zaten önemli olan o sevgiyi hissetmek.

      Sil
  4. dizi bayılırım yaaa çok izliyom, müzik de öyleee, kahve de sık sık yaniii. bir de bol bol celibom da yerim amaaa bugün yuposundan yedim her türlüsünü seviyoom. the glass castle izlememişim tımams aldım listeye. tru detective iyiydi ivit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabaa deep :) celibon olmama rağmen ben jelibon yemeyenlerdenim ehehe nedense plastiğimsi ve tatsız geliyor. kokalılar fena değil ama hiç aramam... bana hep kahve olsun ;)) true detective çok iyiydi ama di mii?? bunu da umarım seversin

      Sil
  5. heey son yazıma bi bak amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu sabah olabilecek en tatlı şeydi, teşekkür ederim deep :) beni çok mutlu ettin...

      Sil
  6. Allah'ım şu sevgiler günü beni benden ediyor 😀yahu bir kere de denk gelse bari hayatım da biri varken diyeceğim ama oda yok 😁😀😂 benim için en güzel sevgili peygamber efendimiz ❤😊dilerim her şey güzel gönlünce olur sevgiler . Güzel insan deepten geldim bir çayını içmeye 😊gelirim artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, deep'e ne söylesem az :)
      sevgililer gününü bence tamamen boşverelim, nasılsa hafta ortasında belirsiz bir gün çarşamba hihihi
      çaya hep beklerim, kahve de olur ama ;) sevgiler.

      Sil
  7. Gündelik hayattaki "küçük ve basit" şeylerden zevk alabilmek akıllıca bir tutumdur. Ve insan bunu kendine öğretebilir. Kendi hesabıma daha erken öğrenmiş olmak isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, bana iyi geliyor ve elimden geldiğince kendimi bu şekilde eğlendiriyorum sanırım :)

      Sil