Sayfalar

30 Eylül 2019 Pazartesi

AES #5 | benim mutluluk listem

ağaç evin yeni konusunu çok sevdim!

"hayatınızda sevdiğiniz ve şükrettiğiniz şeyler, sizi gün içerisinde mutlu eden küçük detaylar nelerdir?"

o kadar çok detay var ki, ilk aklıma gelenleri sıralayayım.

- çiçeklerimle konuşmak... anneannem de çiçekleriyle konuşurdu. bunu neden yaptığını sanırım artık biliyorum.
- türk kahvesi içmek... her gün mutlaka içiyorum. tek bağımlılığım galiba.
- güne nefis bir kahvaltı ile başlamak... bal, kaymak, acuka, peynir, sucuk of of offf
- annemi mıncırmak... ev hali öyle tontiş kiii
- ailemle film/yarışma/dizi izlemek... onların bana böyle yakın olması büyük bir hediye. salonu ortak kullandığımız zamanlar da çok keyifli!
- telefonda oyun oynamak... stres atmaya yardımcı olduğu kesin. oyun oynamayan insanları ilginç buluyorum hatta :)))
- astroloji ile ilgili yeni bilgiler edinmek, haritamı incelemek... 2018'de başladığım kurs ile beraber astroloji benim için bir burçtan çok daha öte anlam kazandı.
- twitterda paylaşım yaparak birilerine fikir vermek, yardım etmek... gerçekten bunu önemsiyorum ve geri dönüşler beni çok mutlu ediyor. birine el uzatmış gibi hissediyorum.
- müzik dinlemek... metroda, banyoda, dışarda, her yerde müzik olabilir. dün akşam arnavutköy'de any'e gittik. pazar günü bengü sahne alıyor ve bence çok başarılı. dünden beri şu şarkıya takılı kaldım onun yüzünden --> jabbar / cesaretsizce olmuyor
- seyahat etmek, şirin bir yer/mekan/sokak görmek... keşfetmek müthiş, değil mi?
- yazmak... blogda, sosyal medyada bazen.
- yazın sahilde taş toplamak, deniz kabuğu bulmak...
- sokak kedileriyle arkadaş olmak...
- alışveriş yapmak... bunu sevmeyen kadın yoktur bence. özellikle indirimi yakalamışsam, nasıl mutluyum!!!
- bulutlar... evet, bulutlar... ve gökyüzünün rengi... balkonda oturup bazen sadece izliyorum.

23 yorum:

  1. Ne kadar güzel şeyleri sevip, bunlarla mutlu oluyorsunuz. Çoğu da hepimiz için geçerli :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basit şeyler bazen en değerli olabiliyor :)
      teşekkür ederim güzel yorumun için...

      Sil
  2. çok güzel şeyler ben de seviyorum bunları :)
    sizi takibe aldım bana da eklerim. yaptığınız listeyi beğendim cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkür ederim, ziyaret edeceğim...

      Sil
  3. Ellerinize sağlık, konunun hakkını vermişsiniz. Mutluluk verici bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ben de yazarken çok keyifliydim:)

      Sil
  4. kedi köpek börtü böcek olmasa ne yapardım bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ne varsa basitlikte var. Bunu bilir, bunu söylerim. Senin sıraladığın neredeyse hernşeyle mutlu olabilirim ama şu an en çok seyahat etmek, yeni bir yer keşfetmek maddesine ihtiyacım var. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakın zamanda olsun inşallah senin için :)

      Sil
  6. basit şeylerin önemli olması muazzam bir duygu :)) emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Küçük ama insanın ruhuna iyi gelen şeyler hep olsun hayatımızda ♥

    YanıtlaSil
  8. Güzel,sade ve şık blogunuzu beğendim ve takip ettim.Sizi ve bu yorumu görecek arkadaşları bloguma beklerim. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğradığına çok sevindim, tamamdır :) teşekkürler

      Sil
  9. Annem konuşur çiçekleriyle... Konuşunca daha verimli oluyorlar sanki.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir belki.. ben zamanla bu bağı geliştirdim :) arkadaşım gibi oldular eheh

      Sil
  10. Hepsi çok güzel, mutluluk verici şeyler. Önemli olan elimizde olanlardan mutlu olmak. Sıradan gibi görünen şeylerden mutlu olmasını bilmek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, sıradan ama kalbimizi ısıtan detaylar hepsi :) bunun değerini biliyor olmak harika bir his.

      Sil
  11. Bu konu çok iyi geldi bence hepimize. Ne kadar çok ufak mutluluklar varmış hayatımızda! Farkına varmak güzel oldu. Beni de gökyüzünün farklı renkleri çok mutlu ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her gün fark edip şükretmek gerekli... çok şeye sahibiz ve bu anı sağlıklı, huzurlu yaşayabiliyoruz :)

      Sil
  12. ben de önceleri çiçeklerle bağ kuramazdım ama zamanla gelişiyor, anlaşıyor herkes bence :)

    YanıtlaSil