Sayfalar

24 Şubat 2018 Cumartesi

aferin bana

bir cumartesi gecesi... ve ben evdeyim. çok nadir olan bişey de değil :) cumartesilerimde bile ev kedisi olarak takılabiliyorum. gençliğimin kıymetini bilemedim ben güzel kardeşlerim :P

benimle ilgilenen yeni bir "arkadaş" var, sağ olsun sordu görüşmek için ama ben ne dedim? işlerim var dedim, dışarı çıkıcam annemle dedim. çıktım mı? tüm gün evde boş boş takıldım. çıkmak için modum yoktu. hazırlanmak veya makyaj yapmak aşırı zor geldi. zaten çıksak bile annemle hep benzer programlar yapıyoruz.

peeling sample'ını denedim bugün. hoşuma gitti kokusu, cildim de yumuşak oldu sanki. bir sample daha var, onu da kullandıktan sonra belki almaya karar veririm.

bir ihtimal la casa de papel'in ikinci bölümünü izlerim diye link açtım fakat başka gün bakarım artık. ilk bölüm gerçekten güzeldi. yeni dizi arayanlar bunu listeye alsın bence!

2 yorum:

  1. Demek ki buluşmanın zamanı değilmiş. Olan ve olmayan her şey "zaman" ile ilgili. Zamanı geldiğinde zaten olacak; belki biz de o zaman burada okuruz :) Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle, ne güzel demişsiniz... zaten acele etmeye gerek yok, zaman gösteriyor bize neyin ne olacağını. gerçekten istediğimde en güzeli olacak inşallah :)

      Sil