Sayfalar

12 Ocak 2018 Cuma

pilatese devam!

uzun bir aradan sonra tekrar pilatese başladım. hem geçtiğimiz yaz döneminde hocamın izne ayrılması, hem de fizik tedavi yüzünden ara vermiştim. işten ayrıldığımdan beri boyun fıtığı şikayetim azaldı, şükürler olsun. belki fizik tedavinin etkisi, belki de o korkunç iş ortamından uzaklaşmak bana yaradı. galiba ikisi birden :)

iş başvurularına devam ediyorum. umarım daha mutlu, daha eğlenceli ve daha huzurlu bir iş deneyimi kazanırım. çevremde güzel insanların olması en büyük dileğim! farklı sektörlerin yayınladığı ilanları takip ediyorum, tek bir alana odaklanmadım. önemli olan beni heyecanlandırması ve zaten yaptığım işi seviyorum.

aşağıdaki fotoğrafı dün çektim. pilates hocam bu peluşu camın önüne koymuş sanırım :) tatlı tatlı bakıyordu bulutlara...


5 yorum:

  1. Ne zamandır pilatesi düşünüyorum ben de..karar veremedim bir türlü..
    İş hayatınızda başarılar,ağlık konusunda da afiyet her alanda ise huzur dilerim..
    Ayıcık çok tatlı,bal bal!

    YanıtlaSil
  2. İlginizi çeker mi bilmem:

    http://www.pazarlamasyon.com/kariyer/stajyer-editor-ariyoruz/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar, pilatesi gerçekten öneririm. benim hayatıma pozitif etkileri oldu ve stresimi alıyor sanırım :)
      linke baktım, çok teşekkür ederim benimle paylaştığınız için.
      üniversite öğrencisi diyor. ben çok uzun zaman önce üniversiteden mezun oldum ve iletişim alanında deneyim sahibiyim. bu yüzden uymayacak bana ama çevremde bu alanda stajyer ilanı bakan kişiler olursa yönlendirme yaparım ;)

      mutlu günler...

      Sil
  3. Merhaba plates yapmayi bende o kadar cok istiyorum kii!
    Ve sanirim ayni durumdayiz bende is bakma surecindeyim guzel bir yazi olmus ellerine saglikk :)
    Izmirden selamlarr :)
    https://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) İnşallah hayırlı ve iyi bir işe başlamak nasip olsun en güzel zamanda bizlere.
      Teşekkürler, sevgiler...

      Sil