Sayfalar

21 Ocak 2018 Pazar

hatıralar

kıyamayıp sakladığınız şeyler olur ya hani, size çocukluğunuzu ya da yaşadıklarınızı hatırlatan şeyler... kutulara koymuştuk bazılarını. içinden neler çıktı neler bugün, görmeyeli unutmuşum. bazılarını eledim yeniden, birkaç güzel olanı yeniden kutulara koydum.

*

2 defterim vardı. emek emek yapmıştım bir zamanlar. birinin içinde sevdiğim şarkı sözlerini saklıyordum. internetten bulup tek tek print alıyor, kesiyor ve yapıştırıyordum sayfalarına. ortaokul ve lise yılları olması lazım. diğerine de genç kız dergilerinde okuduğum, hoşuma giden yazıları kırpıp yapıştırıyordum. tam ergen işiydi çünkü ilişkilere dair önemli notlar, güzellik ve bakımla ilgili ipuçlarını filan saklamışım bana yardımcı olması için sanırım ilerde :))) belki de hiç açıp okumadığım için işler ters gitmiştir eheheh ahh be.

*

origamileri de bugüne dek tutmuştum. artık saklayamadım. anılara veda etmek bazen zor. bir de kenarında notu varsa eğer...

4 yorum:

  1. O kutuları her çıkardığımda biraz elerim... Hangi ruh haliyle sakladım ki derim bile :)
    Mutlu haftalar ♥

    YanıtlaSil
  2. evet, sanırım git gide azalıyorlar..
    mutlu haftalar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Yazıyı okur okumaz odama koştum. Anılar saklanmış biraz hüzün biraz mutluluk. Ancak en çok güldüğüm üniversiteye giriş sınavı dekontunu annemin gizlice oraya tıkıştırmış olması oldu sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehehe eski şeyleri bulmak, hatırlamak çok ilginç oluyor bazen :) birkaç sene sonra bakınca belki bugünlere de döneceğiz...

      Sil