Sayfalar

3 Ocak 2018 Çarşamba

evet, 2018 geldi!

geçen hafta bir ajansla iş görüşmesi yaptım. kötü geçmedi ama "gel, bir hafta dene ve ardından karşılıklı konuşalım" sözleri sonrasında kafam karıştı sanırım. ne biçim bir işe alım bu? kaç yaşında deneyimli bir insanım... anlamsız geldi bana. haberleşmek üzere ayrıldım, dönüş yapmam gerekiyor olumlu veya olumsuz.

belki bol vaktim var, bir hafta gidip görebilirim. dert değil ama çok şekilsiz, profesyonel olmayan bir durum bence. ajansın ismi bilindik olabilir ama böyle bir işverene ben nasıl güvenebilirim? bana ne çeşit haklar veya maaş sunacağını hiç kestiremiyorum.

içeride 2-3 kişi çalışıyor, çalışmıyor. ofis boş.

öbür tarafta, kurumsal hayatın da ne olduğunu gördüm. ego savaşları, anlamsız toplantılar, sevmediğim bir yönetici, ukala iş arkadaşları... belki en doğrusu denemektir ama "deneme" fikri hiç cazip değil. ilk başta her şey net konuşulmalı ki ben ona göre değerlendireyim. galiba olumsuz dönüş yapacağım, öyle hissediyorum.

*

yılbaşı güzel geçti. teyzemlerdeydik. yemekler çeşit çeşit ve harikaydı her zamanki gibi. balkabağı çorbasını çok seviyorum <3 bir de tiramisu yapar ki teyzem, aşırı hafif.

*

bloga farklı bir görünüm verdim. renkler böyle çok güzel oldu bence. 2018 ile beraber her şey yenilenip güzelleşsin inşallah :) aslan burcu için aşkta şanslı bir yıl olacakmış. e hadi bakalım, bekliyorum.

2 yorum:

  1. Sevgili celibon,
    Balkabağı çorbası ve tiramisu benim de ablamın uzmanlık alanıdır, şahane yapar:) Sömestrda yeme şansına eriştim ben de İzmir'e gidip.
    İş meseleleri tatsız... Umarım mutlu olacağın şekilde sonuçlanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba ezgi, çok teşekkür ederim güzel dileğin için :) ikisine de bayılıyorum ben!! ama mutfak bilgim pek yok, ben işin yeme kısmındayım galiba ;)

      Sil