Sayfalar

20 Ocak 2018 Cumartesi

kısa kısa bişeyler

bu haftanın özeti:
  •  iş görüşmesi 
  •  epilasyon
  •  waffle
  •  true detective

iş görüşmem iyi geçti ama beni düşündüren bir-iki detay var. umarım hayırlı ve güzel bir sonuç olsun. benim için iyiyse, beni mutlu edecekse olsun.

epilasyondan hiç mi hiç bahsetmek istemiyorum tabii tatlış blogumda(!)

waffle ve tabu için analı-kızlı bir gece yaptık dün. ekip eğlenceli olunca keyfi de bol oluyor :) 

veee son olarak true detective 1. sezon bitti, müthiş bir ikiliyi (matthew mcconaughey ve woody harrelson) izledim. sorun şu ki; daha önce bu diziyi neden izlemedim bilmiyorum!!!!

birazdan fi izleyeceğiz annemle, daha doğrusu çi. bakalım yedinci bölümde neler oluyor!? 

bu arada annemin bu hafta sütlaç denemeleri oldu, onu da yukarı ekleyebilirdim ama son anda yazıma dahil edebildim eheh... ilki resmen sadece süt-tü. bu sefer daha güzel oldu :) yeni şeyler deneniyor evde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder