Sayfalar

11 Aralık 2018 Salı

aradığınız başlık bulunamadı

bu hafta dersim iptal. öyle hevesle öğreniyorum ki, beni gerçekten mutlu ediyor astroloji... "aferin be celibon, iyi yaptın" diyorum arada kendime! :) işsizlik dönemimi değerlendirmeliydim sonuçta. hatta çalışırken bile hafta içi veya hafta sonu boş vaktini kişisel gelişimi için değerlendiren pek çok insan var. açıkçası takdir ediyorum; çünkü ben kanepesinden kalkmayan, miskin bir ev kedisi gibiyim. evde olma, tembellik etme ihtiyacım var gibi hissediyorum...

bu hafta çok yakın bir arkadaşımın doğum gününü kutlayacağız benim de bu sene kutladığım yerde. hediyesini hiç beklemeden verdim, böyle durumlarda bekleyemiyorum bazen :)) güzel bir etek almıştım.

* * *

yeni izlediğim filmler var, şöyle bir bahsedeyim:

- the butler (2013)

başrolde forest whitaker'ı görüyoruz. 8 amerikan başkanına hizmet etmiş bir aile babasını canlandırıyor. ırkçı saldırıların, siyah ve beyazlar arasındaki gerilimin korkunç boyutlara ulaştığı dönemlerde beyaz saray'da işini son derece düzgün yapan, sevilen, güvenilir bir adam...
filmin imdb puanı 7,2. ben de 7 puan verdim. biyografi ve dram türü ilginizi çekiyorsa bu film hoşunuza gidebilir ;)

- love, rosie (2014)

5 yaşından beri birbirinin en iyi dostu olan fakat zaman içinde aralarında büyük bir çekim oluşmasına rağmen bunu bir türlü sevgililiğe dönüştürememiş ikiliyi izliyoruz. kız çok şeker, çocuk da "me before you"da oynayan yakışıklı! tatlı bir romantik komedi ama sıradan değil bana kalırsa. beni hiç sıkmadı, puanım da 7. imdb puanı 7,2.

- demain tout commence (2016)

bir anne bebeğini ateşli bir gece geçirdiği adamın kollarına bırakıp öylece gidiyor hiçbir şey demeden... genç, enerjik, bekar bir adam olan samuel çılgın ve sorumsuz davranışlarına bir son verip çocuğuna iyi bir örnek olmayı isteyen, fedakar, sevgi dolu bir baba olmayı öğreniyor. baba ve kızın biraz eğlenceli, biraz duygusal hikayesini anlatan bir film bu. ben sevdim, hatta adama bayıldım!! :)
imdb puanı 7,4. benden de helalinden bir 7 gelsin hehe

böyle işte sevgili blog! babamın horlamasını şu an salondan duyabiliyorum... dfhjgf

6 yorum:

  1. love roise biricik film yaaa :) sonuncuyu izliycem tımams :) butler da belkuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) tamam deepcim. çok tatlı bi film, iyi seyirlerrr...

      Sil
  2. Merhaba blogunuzu takibe aldım, sizi de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, ziyaretiniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Son film ilgimi çekti, izleyebilirim. Teşekkürler..

    YanıtlaSil