Sayfalar

17 Aralık 2018 Pazartesi

affetmek

unutmadığım olaylar yüzünden bazı kişilere karşı kızgınlığımı yenemediğimi, o kişi ve olaylarla aslında hiç barışmadığımı fark ettim. kimi çocuklukta, kimi ergenlikte, kimi eski ilişkim veya işimde başıma gelmiş ama hala daha bir olay içinde veya bir konudan bahsederken aklıma ansızın düşecek kadar da sinsi...

keşke bu izlere sebep olmasalardı ama ondan daha önemlisi, keşke ben bu izleri bu kadar sahiplenmeseydim. neticede çoğu (belki de hepsi) düşünülmüş, planlanmış bir şekilde gelişen olaylar değildi.

bu yüzden ;

- o gün yediğim terliği,
- bir akrabamın beni küçük gören tavrını,
- eski iş arkadaşımın sayesinde kabus gibi geçen ayları,
- sorumlumun ukala hareketlerini,
- incitmek için sarf edilmiş nefret sözlerini,
- sevdiğim kişinin beni ne şekilde terk ettiğini...

(ve daha uzar gider)

tamamen geçmişte bırakmak istiyorum. hepsi yaşandı ve bitti.

bunların hepsi aslında geçti, eskide kaldı. kimse kimseyi tabii ki sevmek zorunda değil ama bizi mutsuz eden bir duyguyla da yaşamamalıyız.

zaman çok değerli...

9 yorum:

  1. çok doğru. bu dünyaya bir kez geliyorz ve hazır sağlıklıyken kıymetini bilmeliyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, kalıplaşmış negatif düşüncelerden kurtulmalı ve 2019'a güzel başlamalı :)

      Sil
  2. kesinlkle ama ne kadar boyle desekte uygulamaya gecirmek zor oluyor.. umarim herkes 2019a istedigi umutla girip yilini istedigi gibi kotuluklerden arinmis olarak devam eder

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zor, ben de zorlanıyorum... inşallah öyle olsun sevgili göksu.

      Sil
  3. ay bak kendi içimizde affetmek en iyisiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Geride bırakmak lazım bazı olumsuzlukları, gelişim için değişim lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, geçmişte bunlar ve önümüze bakmalıyız...

      Sil
  5. Merhaba blogunuzu takibe aldım. Sizi de beklerim.

    YanıtlaSil