Sayfalar

9 Kasım 2018 Cuma

zalım venüs

dişimdeki dolgu 435. kez kırıldı ve yine dişçi yolu gözüktü bana. bu dişçi de olmasa fatih'e yolum düşmez zaten, çocukluğumdan beri dişlerimle kendisi ilgileniyor :) neyse, yarın yine gidiyoruz... bir de fatih pidecisi'ne uğrarız belki ama dolgumu riske atmamam lazım.

zaten şu an ön dişim kırık olmasına rağmen dudağımı kemirmem de normal değil, galiba benim olayım bu. mantıklı davranamıyorum blog.

bu ara venüs retro, duyanlar duymuştur. duymayanlar da bunu okuyunca anlayabilir neden aşk meşk işlerinin birkaç gündür boka sardığını. 17 kasım'a kadar böyle anacım, sonra da başka gezegen retro olacak ama venüs daha mühim biz bekarlar için ksdjf

bu hafta müslüm'ü izledik annemle. bence iyi kıvamda bir film. kadına şiddetin normalleştirildiğine dair pek çok yorum var, ancak bu bir hayat hikayesi. filmi bu bağlamda ele alırsak normalleştirme veya müslüm babaya özel bir yaklaşım yok. sonuçta adamın kendi hikayesi, hayatı işlenmiş. hayatının iyi/kötü, doğru/yanlış her kesiti ekrana yansıtılmış ve saklanmamış. merak edenler varsa sinemada izlemeleri keyifli olacaktır. özellikle haydar haydar'ın çaldığı sahne çok kalp çok! <3

4 yorum:

  1. Geçmiş olsun, dikkat edin. Müslüm filmini izleyeceğim, o kadar çok ve olumlu yorum okudum ki, taş olsa meraktan çatlardı. En iyisi keyifle, sanırım biraz da hüzünle izlemek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi seyirler, umarım memnun kalırsınız...
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. güldüm beee :) pide zarar vermez hihihi :)

    YanıtlaSil