Sayfalar

15 Kasım 2018 Perşembe

son izlediğim filmler

son günlerde annemle birkaç film izledik ama bir kısmında annem yine uyukluyordu :) bu filmlerden bahsedeceğim bir post olacak ve başlıyorum...


Les Choristes (2004)

nasıl daha önce hiç duymamış ve görmemişim, inanamıyorum! gerçekten samimi ve etkileyici bir film. bunu öyle laf olsun diye demiyorum. hani "hayat güzeldir" filminde izlediğimiz baba figürü vardı ya, bu filmde erkek çocuklarının kaldığı yatılı okula gelen yeni gözetmen de onun resmen bir benzeri diye düşünüyorum. zaten tipi de o kadar tatlı ve tonton ki...

bu güzel adam öğrencilerin ruhuna müzik ile dokunuyor ve kurduğu sınıf korosu ile her bir öğrenci aslında kendi değerini görmüş oluyor.

izleyeceğiniz zırıl zırıl ağlatacak bir dram değil. yer yer duygusal, yer yer komik, yer yer ise "aman allahım, ne şirin bu adam" diyeceğiniz bir film :) yani ben öyle dedim ama tabii siz demek zorunda değilsiniz.


ayrıca müzikleri de bir o kadar güzel... şuraya link koyalım, buyrun tık tık!
https://youtu.be/cVWGsc07LDA

The Help (2011)

emma stone sevdiğim bir oyuncu ve onu sevimli rollerde görmek gerçekten hoşuma gidiyor. 1960'lı yıllarda geçen film zengin beyazların evinde çalışan siyahi yardımcıların yaşadığı aşağılanma ve ırkçı tutumu konu alıyor. bir gün bizim emma yani filmdeki adıyla skeeter, bu çirkinliğe maruz kalan kadınların hikayesini yazmaya karar veriyor. sonrasını da artık izleyince öğrenin :)



Timer (2009)

romantik komedi ama biraz da fantastik! düşünün ki, ruh eşinizle ne zaman karşılaşacağınızı gösteren bir sayaç var ve beklemeniz gereken süreyi öğreneceksiniz. belki 10 gün, belki seneler... işte bu filmdeki sarışın kızımız da 30 yaşın verdiği gerginlik ve "ne olacak bana" endişesiyle bu bilinmezliği ortadan kaldırmak istiyor. çıtır çerez bir film ama konusu ilginç :)

Decoding Annie Parker (2013)

önce annesini, sonra da kız kardeşini kanser yüzünden kaybeden bir kadının sıra ona geldiğinde meme kanserine yenik düşmemek için gösterdiği çabaya, hırsa, inanca şahit olacaksınız. film biraz ağır gelebilir ancak konu ışığında kadınları bilinçlendirecek, farkındalık yaratacak bir film...



6 yorum:

  1. The help’te Viola Davis mı oynuyor ben mi yanlış gördüm😍Mutlaka izleyeceğim!Çok severim kendisini❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeet, filmdeki bakıcılardan birisi de o :) iyi seyirler.

      Sil
  2. son ikisini izlemedim. annenle stepmom adlı filmi izleseneeee ben izledim duygusal ağladım yaniiii ama şokzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır, öneri için çooook teşekkür!! <3

      Sil
  3. İzlemediğim filmler, tanıttığınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu olduuum :) ben teşekkür ederim yorum için.

      Sil