Sayfalar

14 Mart 2018 Çarşamba

boş boş konuşuyorum işte

günlüğe bu sefer ne yazsam ben de bilmiyorum, o yüzden biraz beklemiştim. hayatımda ilerleme kaydetmek istiyorum.

bu hafta tekrar bir iş görüşmem oldu. çok tatlı, sempatik bir kadındı. fransız olduğu için görüşme öncesinde biraz ingilizce pratik yaptım, hatta bir word hazırladım görüşmede neler anlatabileceğimi düşünerek. yardımı oldu. kendisi biraz türkçe de bildiği için hem türkçe, hem ingilizce konuşup anlaştık :)

cumartesi günü çok yakın bir arkadaşımın kuzenine bekarlığa veda yapılacak. arkadaşım beni de sohbet arasında çağırdı ama ilk başta kabul edip sonradan vazgeçtim. çok kalabalık (17 civarı) olunacak ve mekan fazla alaturka gibi geldi. kuzenini tanıyorum ancak arkadaşlık yaptığım birisi değil. gitsem belki biraz eğlenirdim, değişiklik olurdu ama kalabalığı kaldıracak gücüm yok sanki. bu durumlarda eğer gitmeyi seçtiyseniz, esnek ve rahat olmanız gerekiyor. ben ise düşünüyorum; ne giysem, mekan güzel mi, eve nasıl dönerim vs vs...

bunların harici pek ekstra bişey yok. bugün bir film izledim, onu tavsiye bırakabilirim.

gattaca bir bilim kurgu filmi. film genetik mühendisliğinin devrim yaptığı bir dünyada geçiyor. doğacak çocuklar, ebeveynlerinin isteği ve onayı ile doktorlar tarafından genetiği değiştirilerek kusursuz özelliklere sahip olacak şekilde tasarlanıyor. bu kişiler toplumsal yapının üst sınıfını oluştururken, doğal yollarla (müdahalesiz) hayata gözlerini açan bireyler ise sahip oldukları bazı kusur ve hastalıklar itibarıyla alt sınıf olarak görülüyor. başroldeki abimiz de maalesef bu grubun has üyelerinden ve en büyük hayali uzaya seyahat edebilmek. hayalini gerçekleştirebilmesi için ise seçkin yani üst sınıftan bir birey olması gerekmekte... nasıl olacak bu iş diyorsanız filmi izleyin, söylemem :))

ethan hawke, uma thurman ve jude law oynuyor. imdb puanı şu an; 7,8

4 yorum:

  1. Film ilgimi çekti; not alıyorum :) Neşeli sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ;) mutlu oldum. digitürkte var, oradan da bulabilirsiniz.

      Sil
  2. İstediğin gibi bir iş olur umarım Filmi bende not aldım

    YanıtlaSil