Sayfalar

16 Aralık 2021 Perşembe

noolcak bu youtube işi!?

2021 yılı kozmik kiwi için daha belirleyici ve kazanımlı bir yıldı. danışmanlıklar verdim, instagram hesabımı canlandırdım, yeni eğitimler aldım. bitmeyen bir döngüye girdiğimin farkında ve mutluyum çünkü hayatımda keşfe ve yeniliklere ihtiyacım var. bu kadar derin olduğunu asla bilemezdim.

umarım sayfamı inceler ve beni orada da yalnız bırakmazsınız.💛


2022'den de beklentim bu yolda daha yetkin, daha başarılı ve daha görünür olmak. birkaç to do belirlemek için buradayım.


* youtube kanalıma videolar çekmem gerek (acillll!)

* takvim tutmalıyım her gün hakkında not aldığım

* eğitim/atölye açmalıyım

* astro-psikoloji dersleri almalıyım

* aldığım kitapları okumalıyım


bunların yanında meltem hanım ile görüşmelerimi sürdürmek istiyorum çünkü bana iyi geldiğine inanıyorum. zoom'dan görüşme kaydını sonradan dinlemek de bulunmaz nimet!

5 yorum:

  1. YouTube kanalınızı paylaşmamışsınız, benim de kanalım var. Belki size bir faydam dokunur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. henüz kanalım boşboş :) o yüzden koymamıştım. https://www.youtube.com/channel/UCzeprgcoMjLN9oOkwcW-ihg
      edit için program araştırıyorum, henüz bir çekim yapmadım.

      Sil
  2. maşallah maşallah sanaaa bak bu astro merakın seni nerelere getirdi ne güzel :) kanalını duyururum sonra tabii, sen harekete geçirinceee :)

    YanıtlaSil