Sayfalar

22 Ekim 2021 Cuma

Kağıtları çıkarın, sınav yapıyorum.

Yine kendime sorular sorduğum bir anda buraya gelmek ve yazmak istedim. 


- Tam olarak ne istiyorum? Neye sahip olmak istiyorum? Neye ihtiyacım var?

- Nasıl bir "ben" olmak istiyorum? Amacım nedir?

- Buna ulaşmak için ne yapabilirim? Bugün, bu hafta, bu ay atacağım ilk adımlar ne olabilir?

- Neler bana bu konuda yardımcı olur?

- Neler bu konuya direnç yaratır? Hangi duygu, inanç, düşünce, tavır? Neler beni engelliyor, zorluyor?

- Neyi kendimde geliştirmeliyim? Kendimde değiştirmem gereken en öncelikli şey nedir?

- İstediğim şeye ulaşmak benim için ne ifade ediyor? Şu an buna sahip olsaydım, nasıl hissederdim?


Belki siz de tam şu an bu sorulara cevap arıyorsunuzdur. 


Hadi, biraz kafa yoralım...

1 yorum:

  1. masal terapisi ve masallarla yola çık adlı kitaplarda var bu sorduklarıın :)

    YanıtlaSil