Sayfalar

6 Temmuz 2020 Pazartesi

tarçınlı türk kahvesi & daha fazlası

biliyorum, biraz ara verdim ve bu sayede anlatacaklarım birikti. şimdi bir hevesle oturdum, size yeniden merhaba demek için😊 blogger'a da yenilikler gelmiş, sevindim vallahi. umarım iyisinizdir... gelenler ses verirse mutlu olurum.

2 yıldır aldığım astroloji eğitimine sıkı sıkıya sarıldım, artık danışmanlık vererek güzel bir düzende devam ediyorum. hatta faydası olacak, bütünlük sağlayacak farklı eğitimleri de takip ediyorum. hepsi harmanlanacak, kazancımı yeniden eğitim ve çalışmalarım için kullanıyorum. 💪 (bu cuma için de sabırsızım!)

bu işi güçlü tutan zemin; sosyal medya... o yüzden twitter sonrasında instagram'a da vakit ayırmaya başladım. youtube ve IGTV için elbette fikirlerim var ancak önce psikolojik bir hazırlık gerekecek bana👀 selfie çekmeyi bile pek sevdiğim söylenemez.

Oğlak'taki gezegen yığılımı ve tutulma ile beraber günlük hayatımda daha planlı, gerçekçi, sağlam hedefler belirlemeye başladım. kendi sorumluluklarımı ve otoritemi kurmak için nasıl bir yol izlemem gerektiğine emin oldum. siz de isterseniz önce bulunduğunuz durumu ve gelmek istediğiniz durumu tanımlayarak köprü kuracak eylemlerden bir liste oluşturabilirsiniz. köprü kısmına aklınıza gelen en basit ve küçük hamleleri bile yazabilirsiniz. önemli olan sizi nereye götürdüğü ve nasıl hissettirdiği...✌ hatta dileyen bunu bir pano yapsın ve gün içinde görebileceği bir yere koysun. hedeflerini tamamladıkça da köprüye tikler atsın veya üzerine balonlar çizsin. (motivasyon önemli!)

mesela küçük ama benim için önemli bir örnek vereyim. bir süredir kilo vermek istiyorum. şekeri azaltmak için artık türk kahveme şeker yerine ufak bir çay kaşığının yarısı kadar tarçın koyuyorum. sade gibi acı ve sert olmuyor, hatta tadı kötü de değil. o halde neden olmasın?! 😍 dileyen denesin ve yorumunu bildirsin.

şimdilik haberlerim böyle! hepinize önce(!) sağlık diliyorum. gününüz güzel olsun.

sevgiyle kalın...


üzücü not: beyaz kalp ikonu yokmuş burada.


7 yorum:

  1. oooo kiwi çok severiim, detoks sebze sularının içinde iyi oluyi. celibondan kiviyeee oooo organik oldun yaniiiii :) gelcam yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) değişiklik yaptım eheheh iyidir..

      Sil
  2. Blogunu yeni keşfettim çok hoş. Bi ara gelip güzelllcee arşivi gözden geçiricem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiimm, ben de size denk gelmiş oldum böylece :)
      takip edeceğim, sevgiler.

      Sil
  3. heey ne güzeeeli astrolojiden artık para da kazanıyorsun, daha çok anlat ama tamam mı, neler yaptığını yani, astroloji işi olarak yaniii :) ben de hep tarçınlı çay içiyoruum :)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun! Darısı başıma. Dinçer Güner öğrencilerine sosyal medyada çok rastlıyorum bu aralar, baya iyiler. Sizin de başarıyla devam edeceğinize inanıyorum tebrikler :)

    YanıtlaSil
  5. Kazancını eğitime yatırmak en iyisi hakikaten, yatırım yapılmıyorsa tabi, boşa harcamaktan iyidir.
    Biraz plan ve düzen bana da lazım.
    Tarçınlı türk kahvesinin tadını merak ettim açıkçası :)

    YanıtlaSil