Sayfalar

6 Nisan 2020 Pazartesi

(karantina)

evden uzun bir zamandır çıkmadım malumunuz. bu dönemde görüntülü aramalar daha faydalı gibi... (aslında hiç sevmem) birilerinin yüzüne hasret kaldık, o yüzden saçıma başıma çok da aldırmıyorum. hatta kızlara görüntülü tarot baktım, en azından birazcık öyle eğleniyoruz beraber.

spor yapmayan ben, bu ay spora başladım! cumartesi günü artık nasıl kendimi zorladıysam 2 gündür robot gibi yürüyorum. otururken kendimi koltuğa nasıl bırakacağımı şaşırdım, abartmıyorum... ama acı şart, alışmam gerekiyor 😫

online dersim salı günleri devam ettiği için, haftanın en eğlenceli günü bana göre! yeni öngörü teknikleri öğreniyoruz, sinastri öğreniyoruz (yani çiftlerin uyumuna bakıyoruz)... 💘 bir yandan kitaplarım, bir yandan twitter, astroloji yeniden nefes almak gibi.

çiçeklerim serpildi, tomurcuklandılar... bakmaya doyamıyorum. evde de olsak, güzel şeyler görmek hep mümkün. önemli olan; psikolojimiz, zihnimiz. onu beslemeyi bilirsek, en rahat şekilde geçiririz bugünleri.

telefonumda ve bilgisayarımda oyun oynuyorum. size neler önerebilirim; 
*cafeland (cafe işletiyorum ehehe)
*board kings (çocuk oyunu gibi ama tasarımları çok sevimli!)
*woody (tetrise benziyor ama farklı ve bence çok daha güzel)
*pubg (hayatta kalma oyunu... stres atmak için bence çok ideal)
*world series of poker (poker sevenler için)

tabii filmlere de sardım ama ben başka bişey diycem 😇 ne zamandır sailor moon'u (çocukluğumun çizgi filmi!) baştan izlesem diye düşünüyordum, internette buldum ve yeniden çocukluğuma gittim. belki siz de çocukluğunuzu hatırlatan her ne ise, evdeki vaktinizde onu yeniden keşfeder ve özlem giderirsiniz. güzel olmaz mı? bi düşünün mesela...

9 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, umarım birilerine fikir verir veya iyi gelir... sevdiğim şeyleri yazdım ben <3

      sağlıklı & mutlu günler!

      Sil
  2. Oyunlara sarmışssın anlaşılan. :)
    Evde durdukça farklı şeyler arıyor insan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım daha neler bulucaz :)) akıl sağlığımız önemli fkdgnfd

      Sil
  3. Yeni yaşam stilleri geliştiriyoruz hepimiz. Umarım bu günleri sağlıkla atlatırız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle... ve evde bile bişeyleri deneyimliyoruz aslında, boşa geçmiyor zaman.
      size de sağlıklı günler dilerim.

      Sil
  4. sailor moon izliyom ben de karantinada başladıım. ay dizi ve anime mimi yaptıydık yakındaa, film başlığındaaa :) okusanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ciddi mii... çok tatlı, bakıyorum ;))

      Sil
    2. https://sadevederin.blogspot.com/2020/05/5-yabanci-dizi-mimi.html

      https://sadevederin.blogspot.com/2020/06/anime-mimi.html

      yorumları da oku amaaa, çok tatlııı :)

      Sil