Sayfalar

25 Eylül 2018 Salı

watchlist önemli tabii


bu piyano sahnesini "ölü gelin" filmini izleyenler hatırlayacaktır. ♥ victor'u seslendiren kişi johnny depp'miş. ölü gelini ise helena bonham carter seslendirmiş. bu ikili kesinlikle filmin gotik ve karanlık havasına çok yakışmış doğrusu :)

bu arada tim burton'ın kendine özgü ve sıradışı tarzına şapka çıkarsam da benim kişisel değerlendirmeme göre fazla uçuk ve garip. sıradan bir insanım en nihayetinde, hayallerim de o kadar geniş olmayabilir. affedin beni...

ayrıca beterböcek 2 çekiliyormuş, 88 yapımı olan ilk filmi izleyenler var mı aramızda? ben izlememiştim ama çok büyük bir kayıpsa memnuniyetle watchlistime alabilirim.

sevgiler...

10 yorum:

  1. Beterböceği izlemedim ama ölü gelin mükemmel bir filmdi şu sahne nasıl unutulur :) ve seslendirmelerini seninle şuanda öğrendim :) sevgiler ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öğrenince hoşuma gitmişti :) sevgiler çok çok! ♥

      Sil
  2. Beetlejuice çok eğlenceli bir film, yine gotik ve acayip Burton tarzında o yüzden benim hoşuma gitti.

    Burton'ın son filmlerini vasat bulsam da eski filmleri çok güzel; özellikle Johnny Depp ile olanları izlemeni öneririm. Depp'i de Carter'ı da çok severim, Burton'ı da sevince hepsinin olduğu projeler daha da güzel oluyor :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet, hepsi o tarz bi acayip :)) benim aklıma sweeney todd geldi mesela ama pek sevememiştim :/

      Sil
  3. Beterböcek en sevdiklerimdendir.Sanki dun izlemisim gibi aklimda.2.merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de izlemeyi düşünüyorum 2 gelmeden :)

      Sil
  4. ayyy edward makaselleeer :)

    YanıtlaSil
  5. Beterböcek 2 mi geliyor, seyredilir. diğerlerini izlemedim ama izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de vakit yaratabilirsem eğer... :))

      Sil