Sayfalar

17 Eylül 2018 Pazartesi

ateş ediyorum galiba dfkfjh

yakın bir zamanda doğum haritamı çıkarmıştım ücretsiz bulduğum bir siteden ve bu konuda biraz daha bilgilenmek istediğimi fark ettim. bugün araştırdığım konu ise gölge ve sentez burç ile ilgili.

sentez burcunuz kişiliğinizin baskın yönlerine işaret eder ve haritama göre aslan. yani özelliklerini yansıttığım element ateş, nitelik olarak da sabit.

haritamda su ve toprak elementim oldukça düşük, öncü ve değişken niteliğim ise epey eksik.

örneğin; sabit niteliğin yüksek olması esneklik ve tolerans azlığı, inatçılık, fikirlerde ve duygularda esneyememe, yeniliğe açık olmama gibi durumlara sebep olabilir. öncü niteliğin düşük olması cesaret eksikliği ve kendine güven duymamaya sebep olabilir. değişken niteliğin düşük olması ise kolay kestirip atan, değişime kapalı, toleransı düşük ve yine esnek davranmada problem yaşayabileceğimi gösteriyor.

işte bu noktada gölge burç hakkında bahsedebilirim çünkü gölge burç sizde eksik olan element ve nitelikleri tamamlamak için uygun olabilecek kişi ile ilgili tatlı bir ipucu niteliğinde! 

benim bu bağlamda yengeç, balık, oğlak ve başak burcu kişileri hayatıma almam daha olumlu gözüküyor. mantıksız da gelmedi sanırım :) bu kadar sabit bir insana biraz öncü ve değişken biri gerekiyor...

eğer siz de kendinize dair bu konuyu sorgulamak isterseniz, ben şu linke göre hesaplamamı yaptım:
http://solarlunarx.blogspot.com/2011/01/golge-ve-sentez-burc.html

*

ayrıca dinçer güner'i takip ediyorsanız sorumgeldi.com sayfasını duymuş olabilirsiniz. burada hayatınıza dair aşırı merak ettiğiniz bir konuda uzman astrologlardan oluşan ekibe soru sorabiliyorsunuz. tek bir konuyla bağlantılı olmak zorunda bu soru. örneğin; aşk, sağlık veya kariyer gibi... gerçekten upuzun bir cevap geliyor ve hayatınızdaki engelleri, fırsatları yani bunlara yönelik olan tüm ihtimalleri önünüze koyuyor. güzel hizmet bence :)








6 yorum:

  1. devamlı sitelerden tarot falı baktıran biri olarak hemen girip bakıyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. astroloji gerçekten ilgilendikçe daha da keyifli :) umarım memnun kalırsınız.

      Sil
  2. Astroloji keyifli, her ne kadar okuduklarimi ciddiye almasam da arada dinlerim uzmanlari. Ozellikle yil sonlarinda yeni yila dair yorumlarini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, zaten her şeyden biraz beslenebiliriz bence :) psikolojiyle de bağlantılı olduğu için ben biraz ileri boyuta taşımak istedim. kendimle ilgili daha çok şey öğrenmemi sağladı... şimdilik güzel, öğrendikçe daha da güzel

      Sil
  3. ne ilginç hiç duymadığım şeyleeer bi bakıyım az blogu da unutma baaak :)

    YanıtlaSil