Sayfalar

7 Nisan 2019 Pazar

pijamalı pazar

bir süredir yazmak içimden gelmedi, hatta şu an bile yazmakta zorlanıyorum. sanırım kendimi dinlemek zor geliyor, dinlemek istemiyorum. onun yerine yine neler yaptığımdan bahsedeceğim.
dersler devam ediyor. yeni şeyler öğrendikçe araştırıyorum, okuyorum, twitterdan paylaşıyorum. güzel bir şekilde kendimi buna adapte ettim. böylece zihnimdeki gerginliği, sıkıntıyı aşabiliyorum. gerçekten bir çıkış bulmuş gibiyim... biriken enerjimi oraya akıtıyorum. sizin de mutlaka kendi yöntemleriniz vardır 🙂 bana bu konuda yazarsanız belki benim de zamanla ilgilenebileceğim bir mesele ya da uğraş çıkabilir😍

sıcak su torbamla geçen, azıcık ağrılı ama bol dinlenmeli bir gün oldu bugün. aslında planım kız kıza bir akşamdı ama değerlendiremedim. hiç halim yok giyinip süslenmeye. dizimi izler, uzanır, arada oyun oynarım. laptop önümde zaten hep açık duruyor.

kahve fincanımı kapamıştım her zamanki gibi. zerre anlamasam da şekillere bakmak, anlamaya çalışmak hoşuma gidiyor. açayım bakalım...☕

3 yorum:

  1. öncelikle geçmiş olsun :) bizim evde bir adet meloş varken bende uğraş çok :)) sevgiler canım benim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederimmm <3 benden de kocaman sevgilerrr..

      Sil
  2. bol yürüyüş iyi bişi baaak :)

    YanıtlaSil