Sayfalar

24 Ocak 2019 Perşembe

konfor alanım = yeşil kanepe

felaket şekilde bacaklarım ağrıyor. 3 gün evdeki kanepeye yapışık yaşadıktan sonra salı günü hem ders, hem gezme canıma okudu tabii. 2 gündür yürürken acı çekiyorum. ne hallere düştüm be blog.

twitter'da artık daha aktifim. genel olarak astroloji ile ilgili bilgiler, yorumlar, eğlenceli içerikler paylaşacağım. ilgilenenler varsa beklerim her daim ;) açıkçası en büyük uğraşım astroloji şu an. gezesim tozasım pek yok. müzik, dizi, film, blog derken vakit geçiyor. alışveriş için bile çıkmak işime gelmiyor.. hayret?!!

bu aralar ne kadar dramatik, iç karartan şarkı varsa dinledim sanırım. şu an ruhum bunu istiyor demek ki... ne gibi mesela derseniz;

https://youtu.be/1qe0oggdynw

dinleyemezseniz sorun değil, neşeli bişeyler de paylaşırım ben sonra :))
şimdilik böyle durumlar... jüpi'nin selamı varmış hepinize <3


12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok tatlıdır, öyle uslu ve masum ki.. <3 ismi aslında jüpiter. biz kursta ona jüpi diyoruz bazen :)

      Sil
  2. Tipe bak :) tam sevilmelik...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  3. Ah bee celi naptın yahu efkarlandım gene, damardan girdin ağlamaklıyım off bee bi cigara yakasım geldi bak ://

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa amacım üzmek değildi :( hadi güzel, neşeli şarkılar dinleyelim hehe

      Sil
  4. heey geçmiş olsun otur biraz hihi. ay o ne güzel köpüş bee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oturmaya devam:)) evet, jüpi bitanedir deepciiim.

      Sil
  5. Twitter'ınızı takip edelim o zaman...

    YanıtlaSil