Sayfalar

1 Ağustos 2017 Salı

ağustos böceği ben!

86 ağustos'unda doğdum ben. bu da beni aslan yapıyor sevgili günlük, yani lider bir aslan. nedense böyle bir özelliğim olduğundan çok emin değilim. yükselen ve ay burcumun bir oyunu olabilir bu işte.

doğum günüme epey az kaldı. yakın 2 arkadaşımla güzel bir plan peşindeydim ancak yine hüsranla sonuçlandı.

"az insan, çok huzur" felsefesi okay ama buna yalnızlığı da katmışlar mıydı acaba?

neyse. gel gelelim yapılan organizasyona göre; ailem ve bazı yakın akrabalarımla Kıbrıs'ta olacağım. Kıbrıs seçimimiz sıradan olabilir (her sene gidiyoruz) fakat bu kez doğum günüm için gidiyoruz! o yüzden iyi hissediyorum bu planla ilgili. hayırlısı... gülelim, eğlenelim inşallah. aşk da para da benim olsun :) sonuçta doğum günü kızıyım! hehe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder