Sayfalar

7 Mayıs 2017 Pazar

keep calm canım

1 aydan fazla süredir hazırlıklarını yaptığım geceye çok az kaldı. beklenen gün önümüzdeki cumartesi!!! fazlasıyla heyecanlanmaya başladım ve gerginlik de var, gecenin sunucusu oluverdim(!!!) biliyordum zaten ve yapmak zorunda da hissediyordum kendimi. umarım güzelce kanıtlarım kendimi, beni izlerken şaşırmalarını istiyorum. ürkek, korkak halimi görmeyi bekliyor olacaklar.

bu hafta nasıl geçecek bilmiyorum, ya çok hızlı ya çok yavaş...

bugün evdeydim, liseden arkadaşlarım buluştu ama bir bahane bulup gitmedim. kafam çok dolu gerçekten, sürekli işleri düşünüyorum.

özgeçmişimi güncelledim. uzun zamandır "to do list"imdeydi açıkçası. aferin bana.

iki dizinin ilk bölümlerini izledim; big little lies ve 13 reasons why. birazdan banyo yapıp tv izlerim. sabah başım ağrıyordu, biraz önce yine başladı.

lütfen önümüzdeki hafta güzel/şahane/müthiş/olağanüstü geçsin...... lütfen.

başarılı olmak istiyorum ve ihtiyacım olan şeyler bende var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder