Sayfalar

25 Şubat 2019 Pazartesi

varsa yoksa diziler

her zaman kaçtığım doğum günlerine bu sene koşa koşa gittim, bana bişeyler oldu galiba bilmediğim 😊 evde oturmaktansa biraz dans ederim diye düşündüm, iyi de oynadım açıkçası eheheh şimdi galiba yaza kadar kimsenin kutlaması yok, belki nisan'da olabilir gerçi.

yarın yine ders günüm. hafta içi başka hiçbir planım olmuyor gibi... gün içinde tv, telefonda oyun, netflix, türk kahvesi, youtube fln derken bakıyorum akşam olmuş. makyajmidedin kanalını biliyorsunuzdur belki. ben yeni denk geldim, ilgimi çeken de aslında videonun başlığı oldu 😁 "Büyük İfşa / Erkekleri Anlama Kılavuzu" >> işte bu da linki: https://youtu.be/hqn4FlbTWhA gayet net, açık bir dille konuştuğu için samimi ve eğlenceli buldum ben.

bugün "the umbrella academy"nin ilk bölümünü izledim. biraz çocuk işi olmuş ama şans verip sıradaki bölümüne göz atarım sanırım. bir arkadaşım da ısrarla "you" dizisine başlamamı söylüyordu, onun da ilk iki bölümünü izledim ve şahsi fikrim "grinin 50 tonu"na benzer, boş bi senaryo olduğu... sapığımsı, takıntılı bir adam var. güzel bir kıza ilgi duyuyor, onu takip ediyor, izliyor ve saçma oyunlarla hayatına dahil oluyor. dizi bu 🙈 devam edersem sadece kız ve çocuğu beğendiğim içindir.

bu arada yerli 2 diziyi ailecek kaçırmadan izliyoruz!!! "kuzgun" ve "kardeş çocukları" jfdkdfhdf biliyorum isimler aşırı arabesk ama izleyenler beni biraz olsun anlayacaktır... 😅

11 yorum:

  1. ha haa güzel hayat yaaa :) ben de erkenci kuş ve bizim hikaye izliyoooms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu dediklerim yeni diziler, bi bak deep belki seversin ;))

      Sil
  2. Olsun iyi gelmiştir değişik ortam olmuştur dadlum, bende showdaki nöbet dizisini bekliyorum heyecanla en son izlediğim dizi isimsizlerdi zaten çok izlemiyorum tv de pek dizi film kalmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içim dışım tv oldu ehehe teşekkür ederim canıımm.. değişiklik gerekiyor öyle arada ;)

      Sil
  3. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, mesajınızı yeni görebildim...

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel, çok içten bir yazı olmuş :) bende bu aralar izleyecek dizi arıyorum kendime aklımda olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmm :) dark dizisini izlemediysen onu da öneririm ;)

      Sil
  6. mesajınız için çok teşekkür ederim, inceleyeceğim.

    YanıtlaSil