30 Temmuz 2024 Salı

kendi yolumun yolcusuyum.

hayatın içinde hep bir denge olduğunu hissetmeye başladım. denge yüzünden hepimiz aynı dönemeçte durmuyoruz veya aynı manzaraya bakmıyoruz. bu zıtlıklar kendi arasında şaşırtıcı bir ahenk oluşturuyor belki de. farklılıkları kabullenmediğimiz zamanlar olabilir. elbette hepimiz şartların eşit olmasını isterdik... 

keşke her şey kolaylıkla akıp gitseydi ya da keşke telafisini hızlı yapsaydı zaman. ama bekleyiş, haddinden çok bekleyiş biraz ağırlık yapıyor. hoş, belki de hiç gelmeyecek bir gemiyi hayal ettiniz ya da hiç olmayacak bir düşü kurdunuz. bence bazı çabalar eyleme ne kadar dökülse de işe yaramıyor. bilmiyorum bunun nedeni nedir? yazgı mı yoksa yanlış zamanlama mı? (bu soruya yorumlarınızı almak çok isterim.)

tarot hesaplamasına göre "denge" kartını yaşadığım yıl biraz yorucuydu. denge öyle kolay bir şey değil bi kere... hepimiz, her an savrulmaya müsaitiz. bazen bir şarkıyla, bazen bir sözle, bazen bir bakışla, bazen bir düşünceyle ya da bir şişe şarapla... :) en son ne zaman savruldunuz? 

belki savrulmak da iyidir, kendine getirecekse şayet.

öyle garip ki; açılımlarda sürekli gördüğüm şeytan kartı bana her defasında dengeyi ıskaladığımı ve bir şeylerden vazgeçmem, kurtulmam gerektiğini yansıtıyordu. dengeyi bulma arayışımda belki de sırf belirlediğim hayat planının bozulmaması için bütün gönülsüzlüğümle kendimi zincirlemiştim. ama kendi merkezime dönmeliydim ve aslında semboller bunu aktarıyordu. bir süre görmezden geldim ama nereye kadar... 

kendi rehberim olabilmek ya da en azından olmaya çalışmak çok güzel. umarım tarot sayesinde bir araya geldiğim, bu yolda buluştuğum ve sembolleri görmeye niyet eden herkes önce kendi rehberi olur ve diğerleri de onun ışığından istifade eder.

bilirsiniz ki, ying ve yang evrendeki her şeyin bir denge içinde olduğunu ve bizim bu dengeye uyum sağlamamız gerektiğini öğretir. Şu anki durumuma bakarsak evlilik içerisinde bir denge oluşturmak için çabalıyor ve haddinden fazla ödün vermemeyi, "kullanılmamayı" öğrenmeye çalışıyorum. ilk 1 yıl zordur deniyor, sonra bazı yıllar için yine zor deniyor... :) 

bence zorluk/kolaylık kimliklerin buluşmasına ve ahengine dayalı; yani evlilikle ilgili şu yıl zordur, bu yıl kolaydır gibi bir çıkarım/genelleme anlamsız diye düşünüyorum. uyumlu, birbirini anlamaya yönelik hareket eden bir çiftseniz kendi alanlarınızı belirlerken bir yandan ortak zemini de yavaş yavaş oluşturabilir ve güçlendirebilirsiniz.

herkesin deneyimi biricik... ben, kendi yolumun yolcusuyum.



not: geç gelen yazı


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder